Termeni & Conditii

Termeni & Conditii

 

Platforma „clinicavirtuala.bellanima” („Platforma”) este o solutie care poate fi accesata on-line atat de pe desktop, cat si de pe telefoane mobile si pune la dispozitia dumneavoastra („Beneficiarul”) o baza de date a specialistilor care lucreaza in SC CENTRUL MEDICAL BELLANIMA SRL, pentru a va ajuta sa gasiti specialistul care sa raspunda nevoilor dumneavoastre medicale, pentru a efectua o programare in vederea obtinerii unei opinii avizate din partea acestuia sau pentru monitorizarea unor afectiuni aflate deja in tratament.

Prezentul document cuprinde prevederile in baza carora Beneficiarul poate solicita prin intermediul Platformei prestarea serviciilor online (definite mai jos) puse la dispozitie de catre Prestator (definit mai jos).

 

1. DEFINITII

 "Platforma" - Aplicatie web accesibila prin browser de pe desktop si/sau telefoane mobile, constand intr-un software care poate fi accesat atat in sistem iOS, cat si Android, care pune la dispozitia dumneavoastra, in calitate de Beneficiar, o baza de date a specialistilor care lucreaza in SC CENTRUL MEDICAL BELLANIMA SRL, pentru facilitarea gasirii specialistului potrivit si pentru efectuarea unei programari, in functie de disponibilitatea existenta la acel moment.

Referirile la Platforma in prezentul Contract includ Platforma on-line, astfel cum aceasta este definita mai jos.

„Contract” - Contractul incheiat intre Beneficiar si Prestator, conform prezentelor Termene si Conditii, in vederea efectuarii unei programari ON-LINE pentru serviciile oferite de Centrul Medical Bellanima.

„Date cu caracter personal” - Orice informatie in legatura cu Beneficiarul care permite identificarea sa in mod direct sau indirect, cum ar fi nume, prenume, numar de telefon, e-mail, geolocatie si care sunt furnizate de Beneficiar prin Platforma on-line/Aplicatie/telefonic/e-mail in scopul efectuarii programarii pentru obtinerea opiniei unui specialist.

Pentru detalii suplimentare va rugam consultati sectiunile Politica de cookies si Politica de confidentialitate si GDPR.

„Platforma on-line” - totalitatea functionalitatilor disponibile in platforma web aflata la adresa https://clinicavirtuala.bellanima.ro

„Prestator” – SC CENTRUL MEDICAL BELLANIMA SRL, persoana juridica romana, cu sediul social in Bucuresti, Sector 1, Str. Stockholm nr. 5, inregistrata la Registrul Comertului din Bucuresti sub nr. J40/12507/2013, avand CUI 32337676, Cod CAEN 8622 – Activitati de asistenta medicala specializata.

De asemenea orice persoana aflata in relatie contractuala cu SC CENTRUL MEDICAL BELLANIMA SRL si a primit dreptul de a crea pe platforma un cont de specialist reprezinta Prestatorul. 

“Beneficiarul” este orice persoana care a solicitat serviciile si este de acord cu termenii si conditiile de utilizare a platformei, puse la dispozitie de Centrul Medical Bellanima.

 "Serviciu": oferirea posibilitatii Beneficiarilor de a efectua programari, in timp real prin intermediul unui site web („Platforma on-line”), la specialisti din cadrul SC CENTRUL MEDICAL BELLANIMA SRL.

2. INCHEIEREA CONTRACTULUI

 2.1. Inregistrarea si folosirea Platformei on-line/Aplicatiei/Serviciilor constituie consimtamantul expres si neechivoc al Beneficiarului cu privire la incheierea Contractului care include prezentele Termene si Conditii, Consimtamantul prealabil si Politica de confidentialitate.

2.2. Contractul dintre Prestator si Beneficiar pentru prestarea serviciilor se incheie numai daca sunt indeplinite conditiile, respectiv urmati toti pasii enumerati mai jos:

a)    Varsta Beneficiarului este de minim 18 ani sau, in cazul minorilor, este necesar consimtamantul parintilor/reprezentantilor legali ai acestora;

b)    Beneficiarul acceseaza site-ul web https://clinicavirtuala.bellanima.ro;

c)    Beneficiarul citeste cu atentie prezentele Termene si Conditii, Consimtamantul prealabil si Politica de confidentialitate puse la dispozitie de catre Prestator si isi exprima consimtamantul cu privire la acestea bifand casuta „Sunt de acord cu „Termenii si conditiile”, Consimtamantul prealabil si cu „Politica de confidentialitate”;

d)    Beneficiarul isi creeaza un cont prin completarea si transmiterea informatiilor reale despre sine sau despre persoana pe care o reprezinta, mentionate in formularul de inscriere de pe Platforma on-line;

e)    Beneficiarul acceseaza serviciile la distanta accesand contul sau, folosind numele de Beneficiar si parola, care nu vor fi facute cunoscute niciunei persoane.

In cazul in care numele de Beneficiar si parola au fost furate sau compromise, va rugam sa ne notificati imediat prin transmiterea unui e-mail la adresa clinicavirtuala@bellanima.ro.

2.3. Contractul va fi considerat ca fiind incheiat in momentul in care Beneficiarul bifeaza casuta „Sunt de acord cu Termenii si conditiile, Consimtamantul prealabil si cu Politica de confidentialitate” si finalizeaza prima programare.

3. SERVICIILE OFERITE

3.1 Platforma ofera servicii de psihiatrie, psihologie clinica si psihoterapie, atat pentru adulti, cat si pentru copii si neurologie pediatrica.

In cazul consultatiilor medicale pentru minori, este obligatorie prezenta acestora.

3.2 Politica de livrare a serviciilor

In momentul stabilirii unei programari, dupa achizitionarea unui serviciu si efectuarea platii, se trimite catre pacient un e-mail de „confirmare programare si plata”. E-mailul se trimite imediat dupa ce Prestatorul are confirmarea de incasare din partea operatorului de plati Netopia.

 4. PRETUL SI PLATA ONLINE A SERVICIULUI

4.1. Pretul serviciului

Preturile serviciilor care fac obiectul prezentului contract sunt cele mentionate in dreptul fiecarui specialist. Puteti solicita mai multe informatii la numarul de telefon 0735 151 153.

Prestatorul poate sa modifice in orice moment pretul serviciilor afisate pe site fara nicio notificare prealabila.

4.2. Plata online a serviciului

Toate serviciile disponibile pe platforma vor putea fi achitate in avans, online cu cardul, prin intermediul operatorului de plati Netopia. Serviciile vor avea marcat distinctiv aceasta optiune la metodele de plata acceptate.


4.3. Prestarea serviciilor achitate cu plata cu cardul

Serviciile achitate in avans prin plata online cu cardul vor fi efectuate de catre Prestator doar prin intermediul platformei iar valoarea va acoperi doar serviciul pentru care s-a facut programarea. Orice alte servicii ulterioare efectuate online vor fi achitate suplimentar, de catre Beneficiar, in momentul accesarii acestor servicii.
Prestatorul va folosi personal medical calificat in vederea executarii serviciilor de opinie medicala ce fac obiectul acestui contract.

 4.4. Operatorul de plati

Plata online cu cardul pe platforma Clinica Virtuala Bellanima se realizeaza prin operatorul de plati Netopia, doar cu cardurile Visa/Mastercard ce permit plati online (au cod CVC, CVC2), utilizand metoda 3DSecure. Prestatorul redirectioneaza Beneficiarul catre portalul de plata online Netopia Payments, si nu inregistreaza sau stocheaza nici o informatie despre cardul bancar utilizat pentru efectuarea platii.

 4.5. Dreptul la retragere

Beneficiarul are dreptul sa anuleze programarea efectuata si sa isi recupereze suma achitata prin plata online respectand urmatoarele conditii:

a)       Anularea este efectuata cu minimum 24 ore lucratoare inainte de ora la care este programat serviciul;

b)       Beneficiarul poate anula programarea utilizand optiunea de anulare din sectiunea "contul meu-> programarile mele" de pe platforma Clinica Virtuala, iar suma achitata se va returna in contul Beneficiarului, in termen de 5 zile lucratoare. Suma achitata va fi returnata doar daca este respectata procedura de anulare, asa cum este precizat la punctul 4.5.a);

c)        In plus, Beneficiarul poate solicita returnarea sumelor achitate in conditiile anularii in termenul maxim permis si a numarului permis de anulari prevazut in Consimtamantul prealabil si politica de confidentialitate.

d)       In cazul in care Beneficiarul nu anuleaza programarea in termenele de mai sus sau nu se prezinta la efectuarea serviciului, sumele platite in avans nu vor putea fi recuperate.

Programarile la care nu veniti, precum si intarzierile, pot fi problematice atat pentru dumneavoastra, cat si pentru specialist. Ca urmare, va rugam sa va asumati responsabilitatea de a va aminti de programari si de a participa la timp.

In cazul in care Beneficiarul s-a prezentat conform programarii si serviciul nu a putut fi efectuat din orice motiv invocat de furnizorul de servicii medicale (clinica Bellanima), Beneficiarul are dreptul sa solicite restituirea sumelor achitate (email cu explicarea situatiei la clinicavirtuala@bellanima.ro), in cazul in care nu se realizeaza, de comun accord cu furnizorul de servicii medicale, o reprogramare.

In cazul in care sedinta nu s-a putut desfasura din motive tehnice si costul sesiunii a fost achitat de catre Beneficiar, Prestatorul va face tot posibilul sa reprogrameze sesiunea audio-video, insa nu poate oferi garantii asupra acestui lucru, sau al datei si orei urmatorului slot disponibil.

5. PRESTAREA SERVICIULUI

5.1. Prestatorul se obliga sa ofere Serviciul Beneficiarului in timp real, prin intermediul Platformei on-line.

5.2 Beneficiarul intelege si este de acord cu modul de desfasurare a sedintelor online, luand in calcul posibilele defectiuni tehnice care pot aparea pe parcursul sedintei, avand dreptul de a hotara impreuna cu specialistul reprogramarea sedintei.

5.3. Beneficiarul intelege si este de acord cu faptul ca toate Drepturile de Proprietate Intelectuala privind Platforma on-line apartin Prestatorului, Beneficiarul nefiind indreptatit la niciun drept de proprietate intelectuala prin prezentul Contract, ci doar la un drept de utilizare neexclusiv, pe durata Contractului, in scopul exclusiv al accesarii, identificarii si efectuarii de programari la diferiti specialisti.

5.4 Beneficiarul este obligat sa foloseasca doar in scop personal serviciile care fac obiectul acestui contract si sa nu transmita folosinta serviciului/sfaturile/opiniile primite catre terti. De asemenea, este obligat sa foloseasca principiul “o singura programare – un singur beneficiar (cu exceptia terapiilor de cuplu/familie)”.

5.5. Beneficiarul declara ca este de acord si va respecta intocmai opiniile si indrumarile primite de la Prestator.

5.6. Daca ati anulat sau ati lipsit la o consultatie este responsabilitatea dvs. sa contactati din nou clinica pentru o reprogramare.

5.7 Beneficiarul este de acord sa se prezinte de urgenta la centrul medical sau la un spital de primiri urgente atunci cand Prestatorul ii semnaleaza ca exista semne ale unei urgente medicale.

5.8 Serviciile noastre online se  vor realiza prin intermediul tehnologiei care permite conexiunea audio-video dintre specialist si beneficiarul serviciilor.

In cazul serviciilor de psihoterapie, cadrul de desfasurare a sedintelor este similar celui din cabinet.

In cazul serviciilor de psihologie clinica, psihologul clinician poate decide care sunt limitele evaluarii psihologice realizate prin conexiune audio-video, in functie de particularitatile fiecarui caz in parte, urmand a realiza doar acele tipuri de evaluare permise de cadrul de desfasurare a intalnirii.

In cazul serviciilor oferite de catre medici, acestia pot decide care sunt limitele unui act medical prestat prin conexiune audio-video, in functie de particularitatile fiecarui caz in parte. Pentru cazurile fara istoric medical in clinica, daca medicul nu va putea sa obtina, in urma interactiunii la distanta, toate informatiile necesare pentru a stabili un diagnostic si a prescrie un tratament, acesta va putea emite doar opinii medicale si recomandari, urmand ca stabilirea diagnosticului si a tratamentului sa se poata face doar dupa o consultatie in cabinet.

Acceptarea de catre beneficiarul serviciilor a acestor conditiilor de desfasurare a serviciilor la distanta (online) se considera realizata in momentul realizarii conexiunii cu specialistul.

6. LIMITAREA RASPUNDERII SI GARANTIA SERVICIILOR

 6.1. Va recomandam sa efectuati propria evaluare a specialistilor si serviciilor medicale inainte de plasarea unei comenzi de programare sau sa ne contactati la numarul de telefon 0735 151 153 pentru a fi indrumati catre specialistul potrivit nevoilor dumneavoastra.

6.2. Beneficiarul este singurul responsabil pentru alegerea facuta prin platforma in ceea ce priveste speecialistul la care a efectuat programarea.

6.3. Continutul care este obtinut sau primit de catre Beneficiar de la Prestatorul si angajatii, contractorii, partenerii, sponsorii sai va fi folosit numai in scop informational si pentru stabilirea unor programari ulterioare in cadrul Bellanima sau in cadrul unor institutii specializate.

6.4. Prestatorul nu isi asuma nicio raspundere pentru utilizarea platformei in vederea efectuarii unei programari medicale de urgenta. In cazul in care aveti nevoie de ingrijiri medicale de urgenta, va recomandam sa apelati la 112. Utilizarea Serviciului in acest caz va antrena numai riscul Beneficiarului.

6.5. Prestatorul nu poate garanta disponibilitatea vreunui anumit specialist din Bellanima intr-o anumita zi sau ora. De asemenea, rezultatul interactiunii cu specialistul prin intermediul platformei este acela de consiliere, prestarea serviciilor de psihoterapie sau psihologie si oferirea de servicii medicale. Prin intermediul exclusiv al platformei, utilizatorul nu poate primi un raport medical sau psihologic. Documentele care pot fi eliberate sunt urmatoarele: scrisoare medicala, reteta medicala fara regim special, schema de tratament si document specific recomandari.

6.6. Beneficiarul intelege faptul ca Prestatorul nu are control si nici obligatia de a actiona cu privire la:

a)    Beneficiarii care au acces la Platforma on-line si/sau la Servicii;

b)    efectul continutului asupra Beneficiarului accesat prin intermediul Platformei on-line, Serviciilor;

c)    interpretarea sau utilizarea de catre Beneficiar a continutului Platformei on-line, Serviciilor;

d)    actiunile pe care le ia Beneficiarul ca urmare a accesarii continutului de pe Platforma on-line sau Servicii;

e)     continutul sau acuratetea, conformitatea cu dreptul de autor, legalitatea sau decenta; materialelor/informatiilor care se regasesc pe link-urile care trimit catre alte site-uri din Platforma on-line;

In limita maxima prevazuta de lege, PRESTATORUL NU GARANTEAZA expres sau implicit platforma on-line sau serviciile. Negam de asemenea orice garantie, inclusiv orice garantii de comercializare, calitate satisfacatoare, precizie pentru un scop sau nevoie speciala. Nu garantam ca rezultatul care poate fi obtinut din utilizarea serviciilor va fi efectiv, sigur sau precis sau ca va intruni cerintele dumnevoastra.

6.8. Beneficiarul intelege faptul ca furnizarea Serviciilor poate fi modificata/incetata in orice moment, cu o notificare in prealabil.

6.9. Prestatorul nu isi asuma raspunderea pentru intreruperi ale functionarii Platformei on-line in vederea realizarii imbunatatirilor, mentinerii la o stare optima de functionare, lipsa functionarii internetului sau a altor situatii in care Platforma on-line nu poate fi accesata din cauza erorilor tehnice ce nu sunt sub controlul Prestatorului.

In cazul in care sesiunea audio-video nu s-a putut desfasura din motive tehnice si costul sesiunii a fost achitat de catre pacient, Prestatorul va face tot posibilul sa reprogrameze sesiunea pentru primul loc disponibil.

 6.10. Prestatorul nu isi asuma raspunderea pentru nicio dauna indirecta, speciala, incidentala care rezulta din utilizarea sau incapacitatea de a utiliza Platforma on-line.

 7. DURATA SI INCETAREA CONTRACTULUI

 7.1. Contractul se considera incheiat pentru o perioada nedeterminata.

7.2. Beneficiarul poate inceta folosirea Platformei on-line in orice moment.

7.3. Prestatorul isi rezerva dreptul de a suspenda sau inceta imediat Serviciile catre un Beneficiar in orice moment si fara notificare:

a) in cazul in care constata sau are suspiciuni serioase cu privire la faptul ca acesta nu respecta prevederile prezentelor Termeni si Conditii sau ale altor politici publicate pe Platforma on-line;

b) In cazul in care nu se prezinta si nici nu anuleaza trei programari consecutive;

c) Beneficiarul utilizeaza/incearca sa utilizeze platforma Clinica Virtuala Bellanima in scopul comiterii de acte sau fapte de natura penala, contraventionala sau care contravin ordinii publice sau bunelor moravuri sau care sunt de natura sa produca prejudicii Prestatorului sau unor terti.

7.4. Beneficiarul intelege ca dupa incetarea Contractului sa nu incerce sa foloseasca Platforma on-line.

7.5. In toate aceste cazuri, Contractul va inceta, insa prevederile sectiunilor 5, 8, 9 vor ramane aplicabile.

 

8. DECLARATIE PRIVIND DATELE CU CARACTER PERSONAL

 In conformitate cu prevederile Regulamentului EU 679/2016 ("Regulamentul GDPR), Prestatorul va colecta datele cu caracter personal ale Beneficiarului, numai in scopul efectuarii programarii viitoare (in Bellanima) si a prestarii serviciilor mentionate.

In baza acestui Contract, Prestatorul va prelucra datele cu caracter personal ale Beneficiarului din Regulamentului EU 679/2016, avand calitatea de operator conform art. 3 lit. e) din aceeasi Lege. Prestatorul se obliga sa respecte urmatoarele obligatii:

a) Prestatorul va actiona intocmai pentru realizarea scopului legat de desfasurarea Serviciului;

b) Prestatorul va aplica masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat, precum si impotriva oricarei alte forme de prelucrare ilegala.

Prin accesarea Platformei on-line, completarea corespunzatoare si transmiterea formularului disponibil in cadrul Platformei on-line, Beneficiarul confirma si este de acord, in mod expres si neechivoc, ca Prestatorul sa prelucreze datele sale cu caracter personal pentru realizarea scopului de mai sus.

Prestatorul va prelucra datele cu caracter personal ale Beneficiarului pe intreaga perioada de timp necesara atingerii scopului de mai sus si chiar ulterior, in conformitate cu legislatia                aplicabila.

In conformitate cu prevederile Regulamentului EU 679/2016, Beneficiarul are, in calitate de persoana vizata, urmatoarele drepturi (detaliate in pagina „Politica de confidentialitate”):

  1. Dreptul de a fi informat
  2. Dreptul de acces la date
  3. Dreptul la rectificarea datelor
  4. Dreptul la stergerea datelor („dreptul de a fi uitat”)
  5. Dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor
  6. Dreptul de opozitie la utilizarea datelor cu caracter personal
  7. Dreptul la portabilitatea datelor
  8. Dreptul de a nu fi supus unei decizii automate (inclusiv profiling).
  9. Dreptul la retragerea consimtamantului
  10. Dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere.

Pentru exercitarea acestor drepturi, Beneficiarul se poate adresa Prestatorului prin email la: dpo@bellanima.ro. Refuzul de a furniza datele cu caracter personal necesare pentru realizarea scopului mentionat mai sus, precum si solicitarea ulterioara de stergere a datelor personale ale Beneficiarului implica stergerea din sistem a contului Beneficiarului si imposibilitatea de a primi Serviciul, prin intermediul Platformei online pusa la dispozitie.

Daca unele dintre datele Beneficiarului sunt incorecte, acesta este rugat sa contacteze Prestatorul cat mai curand posibil.

Politica de confidentialitate si GDPR se poate consulta in detaliu si pe site-ul Prestatorului.

 

 9. DREPT APLICABIL SI INSTANTA COMPETENTA

 Utilizarea Platformei on-line, inregistrarea comenzilor in vederea programarilor la consultatii si incheierea Contractului sunt guvernate si interpretate in conformitate cu dreptul roman.

Se va incerca rezolvarea oricarei dispute in legatura cu utilizarea Platformei on-line si/sau Contractul mai intai pe cale amiabila. In cazul in care partile nu ajung la un acord cu privire la disputa, aceasta va fi definitiv solutionata de instanta romana competenta.

Consumatorii nu pot renunta la drepturile lor conferite de lege. Orice clauze contractuale care inlatura sau limiteaza drepturile conferite de lege consumatorilor nu vor produce efecte cu privire la acestia.

 10. TERMENI SI CONDITII PENTRU UTILIZAREA SERVICIULUI AUDIO-VIDEO (TELEMEDICINA)

 10.1. Serviciile audio-video disponibile prin platforma Clinica Virtuala Bellanima reprezinta servicii de Telemedicina si se desfasoara direct intre Prestator si Beneficiar.

Comunicarea audio-video si text, se desfasoara strict prin intermediul website-ului si este criptata in ambele directii.

Comunicarea video si audio nu este inregistrata sau stocata in nici un fel de catre Clinica Virtuala Bellanima.

Este interzisa inregistrarea prin orice alte mijloace tehnice de catre oricare din participanti (Prestator/Beneficiar) a sesiunii audio-video, deoarece incalca drepturile legale ale partii care este inregistrata fara a avea cunostinta despre acest lucru si fara a-si da accordul pentru a fi inregistrata.

Atat Prestatorul cat si Beneficiarul trebuie sa detina un cont pe platforma Clinica Virtuala Bellanima pentru a putea accesa pagina de sustinere a sedintelor programate si este necesara autentificare cu nume de Beneficiar si parola pentru a asigura securitatea.

10.2. Acest serviciu nu inlocuieste consultul medical de specialitate din cabinet, in cazul in care acesta este imperios necesar. Specialitatile disponibile prin aceasta platforma sunt limitate la cele care pot permite Prestatorului sa efectueaze o evaluare doar pe baza informatiilor digitale la care poate avea acces prin acest canal de comunicare, si exista anumite limitari in privinta posibilitatilor de a oferi un diagnostic Beneficiarului.

Beneficiarul este responsabil sa ofere informatii cat mai complete si corecte asupra starii sale de sanatate, tratament, rezultate anterioare, alte afectiuni sau istoric medical si intelege ca evaluarea si recomandarile primite din partea Prestatorului prin platforma se vor baza strict pe informatiile primite de la Beneficiar, neavand acces la un istoric medical complet al pacientului (altul decat cel pe care pacientul este dispus sa il comunice specialistului in cadrul sesiunii).

Prestatorul isi declina orice responsabilitate daca Beneficiarul nu respecta recomandarile primite, sau daca informatiile primite de la Beneficiar au avut omisiuni sau au fost false.

Serviciile audio-video vor fi utilizate doar pentru afectiuni care nu reprezinta o urgenta medicala. Pentru situatiile in care afectiunea este o urgenta medicala, pacientul poate apela serviciile de urgenta la numarul 112.

Inaintea sesiunii programate precum si in timpul ei, Beneficiarul poate trimite catre Prestator informatii despre istoricul medical, inclusiv sa ataseze fisiere care sa prezinte rapoarte medicale sau rezultate ale unor analize efectuate anterior.

In timpul, sau dupa sesiunea audio-video, Prestatorul va putea sa completeze un document care va contine recomandarile sale pentru Beneficiar. Acestea pot contine, in functie de decizia Prestatorului, si recomandari de tratament cu medicamente, insa limitat la medicamentele din categoria OTC. Documentele care mai pot fi eliberate sunt urmatoarele: scrisoare medicala, reteta medicala fara regim special, schema de tratament, document recomandari.

Documentele vor putea fi accesate de Beneficiar din sectiunea “contul meu” de pe platforma Clinica Virtuala Bellanima si va fi disponibil pentru descarcare pe toata durata existentei unui cont activ.

Tot in timpul sesiunii audio-video, sau in raportul comunicat Beneficiarului, poate exista si recomandarea de a efectua si alte servicii medicale sau investigatii (online sau in locatii fizice ale clinicii, sau la alte specializari medicale din afara clinicii) precum si recomandari de a efectua alte programari, pentru o alta specialitate sau pentru un control de evaluare a rezultatelor recomandarilor primite.

Platforma Clinica Virtuala Bellanima, prin serviciul audio-video, pune la dispozitie partilor participante (Beneficiar si Prestator) un canal prin care acestia pot face schimb de informatii, pe baza carora, Prestatorul transmite Beneficiarului o recomandare. Responsabilitatea pentru informatiile schimbate revine strict partilor participante la sedinta. Responsabilitatea asupra recomandarii transmise revine Prestatorului, insa Beneficiarul intelege si este de accord ca aceste recomandari sunt acordate doar in urma informatiilor limitate la care Prestatorul a avut acces.

10.3. Pentru accesarea acestui serviciu, atat Prestatorul cat si Beneficiarul trebuie sa detina o conexiune la internet de pe un dispozitiv Desktop cu sistem de operare Windows, Ubuntu sau Apple MacOS, un browser compatibil (Microsoft EDGE, Internet Explorer versiune>10, Google Crome, Opera, Firefox, Safari), sau un dispozitiv mobil Android sau IOS.

Pentru dispozitivele mobile cu sistem de operare iOS, este necesara instalarea unei aplicatii suplimentare. Link-ul pentru instalarea aplicatie suplimentare necesara este afisat Beneficiarului, in momentul in care acceseaza serviciul audio-video, prin link-ul comunicat de platforma Clinica Virtuala Bellanima.

10.4. Conditiile de anulare a unei programari la serviciul online audio-video, si cele de plata online, precum si cele de returnare a contravalorii serviciilor, respecta conditiile generale de utilizare a serviciilor Clinica Virtuala Bellanima, asa cum sunt descrise si in Consimtamantul prealabil si politica de confidentialitate puse dispozitie Beneficiarului.

Pentru orice alte informatii comunicate intre Prestator si Beneficiar in cadrul acestui serviciu, precum si documentelor transmise intre acestia, se aplica conditiile generale de protectia a datelor si de pastrarea confidentialitatii, asa cum sunt ele descrise in Politica generala de confidentialitate.

Toate drepturile pacientului in legatura cu datele sale cu caracter personal, pentru acest serviciu audio-video, vor fi respectate conform legislatiei in vigoare, asa cum este precizat si in capitolul 8 al acestor Termeni si conditii.

 

11. ALTE PREVEDERI

11.1. Prestatorul isi rezerva dreptul de a modifica/completa prezentele Termeni si Conditii in orice moment, care vor fi publicate pe Platforma on-line.

Prin continuarea folosirii Platformei on-line ulterior intrarii in vigoare a unor modificari/completari, Beneficiarul este de acord sa le respecte.

Beneficiarul este sfatuit sa verifice periodic prezentele Termene si Conditii.

IN CAZUL IN CARE BENEFICIARUL NU DORESTE SA ACCEPTE PREZENTELE TERMENE SI CONDITII, INCLUSIV MODIFICARILE/COMPLETARILE ACESTORA, TREBUIE SA INCETEZE SA MAI FOLOSEASCA PLATFORMA ON-LINE SI SERVICIILE OFERITE.

11.2. Platforma on-line, Serviciile si drepturile de proprietate intelectuala conexe sunt detinute de catre Prestator si protejate de dreptul de autor, marca si alte reglementari legale si tratate internationale.

11.3. Prestatorul informeaza prin prezenta Beneficiarul ca va desfasura activitati de marketing si va transmite informatii de marketing Beneficiarului, ca urmare a exprimarii consimtamantului prin bifarea casutei de mai jos.

Beneficiarul este expres de acord cu prezentele Termeni si Conditii.